بهداشت و درمان محصولات خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از محصولات مراقبت های بهداشتی توسط افراد برای تغذیه غنی آن را دوست داشتم، می تواند انرژی کافی برای بیماران فراهم کند. آیا آن را خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟

محصول مراقبت از بهداشت و درمان چیست؟

این نوع از مواد غذایی، مانند هر گونه مواد غذایی دیگر، می تواند عملکرد بدن ما را تنظیم کنید. اما آن را با دارو های مختلف است، بر خلاف دارو، می تواند بیماری را درمان نمی کند. مهم نیست که چه نوع از آنها را به اهداف در انسان مراقبت، بهداشت AOS، و به آن نیاز دارد زمان طولانی برای دریافت اثر.

آیا آن را مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟

نگاهی به پروتئین بیش از حد ممکن است سرعت پیشرفت بیماری خود را، حتی باعث نارسایی کلیه. همانطور که همه ما می دانیم، پروتئین تغذیه لازم است از بدن ما است، مصرف مناسب آن را به خوبی برای بیماران است. اما برای بیماران مبتلا به CKD، کلیه های خود را در برخی از درجه آسیب دیده است، اگر آنها را تغذیه بیش از حد که ممکن است بار کار به کلیه خود اضافه کنید. به علاوه برخی از بیماران از جمله نوجوانان، حتی کودکان که عدم تغذیه نیست، مصرف مکمل های پروتئین بالا کورکورانه باعث آسیب بیشتر به کلیه ها خود را.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به CKD، شما، AOD بهتر است قبل از خوردن هر نوع مکمل مشورت پزشک خود را، که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از آسیب های غیر ضروری به کلیه شما. اگر شما هر گونه کمک در این سوال نیاز، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما.

از این مقاله، ما می توانیم می دانیم که محصول مراقبت های بهداشتی می تواند خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، آن را در مقدار و راه شما آن را دارد. اگر شما هنوز هم سوال دیگر در مورد CKD، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بهداشت و درمان محصولات خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است





:: برچسب‌ها: بهداشت و درمان محصولات خوب یا بد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، محصول مراقبت از سلامت، بیماری مزمن کلیه است ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: